Introducing a new Customer Center experience Learn more
Hur laddar man ned och installerar Web Tools för SuperOffice?
Hur konfigurerar jag SuperOffice inboxen för SuperOffice 8.5 och tidigare?
Tidigare efter att ha dubbelklickat på ett e-postmeddelande i SuperOffice, skulle ny e-postdialogrutan i Outlook öppnas, nu öppnas SuperOffice-e-postdialogrutan istället. Även e-postknappen längst ner på skärmen är inaktiv (nedtonad). Jag brukade också kunna öppna, redigera och spara dokument från SuperOffice med Office-program. Nu hämtas och öppnas dokument i SuperOffice lokalt och inga ändringar i ett befintligt dokument sparas. Varför händer det och hur fixar jag det?
Hur får jag tillgång till att administrera (Inställningar och Underhåll) SuperOffice CRM?
Hur skapar jag flera språk eller översättningar i bekräftelsemejlet om integritet?
Jag vill redigera ett dokument i SuperOffice CRM, men efter att jag dubbelklickat på det får jag ett meddelande som säger:
”Detta dokument redigeras för närvarande av…. Du kommer inte att kunna redigera dokumentet och spara dina ändringar. Vill du öppna den i läsläge? ”
Men min kollega, som nämns i meddelandet, redigerar inte ett dokument.
Varför händer det och hur fixar jag det?
Hur börjar jag använda SuperOffice Inbox?
Hur laddar man ned och installerar Web Tools SuperOffice CRM?
Hur korrigerar jag korrupta e-postmallvariabler?
SuperOffice Ribbon har försvunnit. Just innan detta fick jag en notifikation från Outlook som informerade mig om att SuperOffice Ribbon har blivit inaktiverat, samt att den ej är synlig längre från Outlook. Varför händer detta, och hur åtgärdar jag det?